mom28_ annem annesine bakıyor aslında başka kardeşleride var ama o üstlendi bi kaç senedir
Bende çok yalnız hissediyorum… yarın transfer var şimdiden yemeği çok yapayım ki yiyelim diyorum, kayınvalidemler az buçuk biliyor ama herhangi bir destek yok hasta oldu çünkü. Olmasada sürecin ne olduğunu bilmediğinden bir şeye ihtiyaç var mı sorusu da duymadım.Yalnız değilsiniz çoğu insan böyle geçirebiliyor süreci. Siz evladınızla yapacağınız güzel günlerin hayalini kurun yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik