mom28_ allah tamamina erdirsin inşallah ben 15 kasimda oldum gebede kaldim çok şükür ama bebeğimin kalp atışını duyamadm henüz 6.haftaya griyoruz umarim pazartesi duyarim ilk transferim 5.gun emrbiyosu verildi dua eder dua beklerim.rabbim bu yolda çabalayan herkesin kucağını doldursun inşallah zor ama sağlam pskolji isteyen umut dolu bir yol her adımında umut var