nzldrkzi benim de adete 4 gün kala 25ti. Ondan tam 10 gün sonra keseyi görebildim ama görene kadar 6 kere kan verdim. Stresli bir insanım iyice stres oldum. Erken öğrenmek çok zor evet ama benim gibi eziyete çevirmeyin, bir iki kere artışa bakıp sakince 5. haftaya girmeyi bekleyin bence. İnşallah sorunsuz, güzel ilerler her şey🌸