nzldrkzi ruyakb ağrım çok olunca doktora gitmek durumunda kaldım beta 107 çıktı iki gün sonra 10 gün sonra gel keseyi görelim dedi öncesinde bir kürtajın olduğu için bana progestan fitil başladı 2*1