nzldrkzi Adete 4 gün var betam 31 çıktı çok erken yakaladım sanırım sizlerinde böyle olan var mı aranızda ben bu bekleme süreçlerinden çok korkuyorum Perşembe tekrar kan baktircam
cigdem6716 nzldrkzi bende Reglime 5gün varken kan verdim ve beta 158çıktı yarın kontrolüm var kanda vermedim tekrar sabırsızlıkla bekliyorum
Happymami nzldrkzi bende adetten 6 gün önce öğrendim 38 ile 3 kere kan verdim herşey güzel şükürler olsun Erken öğrenmenin zorluğu diyelim 😄
nzldrkzi papatyakokulugece korkuyorum acaba olmazsa diye ikincisi 8 haftalıkken kalp atışının durması ile sonuclanmisti çünkü
nzldrkzi minikmucizem356_ akıntıda belirgin artış oldu ve bende baş dönmesi oldu yumurtlama dönemindeki gibi düşünün birde benim bu üçüncü gebeliğim olcak 6 yaşında bir kızım var malesef ikincisi kürtaj ile sonuclanmisti istiyorduk işimden dolayı da erken gebelik testi yapmak zorundaydım o yüzden yaptım
ruyakb Benim de dün adete 4 gün vardı çokkkk silik çizgi çıktı şimdi kan verdim 1de cikicak dedi doktor inşallah vardır yoksa da hayırlısı stres hiç bitmiyor
papatyakokulugece nzldrkzi sürekli takip yapıp takıntı haline getirince nolcak olacağın önüne yine gecemezsin ki
nzldrkzi Sevgiiss hadi inşallah çok korkuyorum bu kez de kaybedicem diye ben kızımı satta 3+5 haftalıkken beta 325 olarak öğrenmiştim 31 çok düşük olunca biraz korkuttu beni ağrı da olunca başka şeyler düşündüm
nzldrkzi minikmucizem356_ belden ziyade bende alt karın ağrısı çok oldu beta çok düşük olduğu için göğüste hassasiyet bugün olmaya başladı böyle dolgunluk hissi var batma tarzında ince bir ağrı oluyor
14569 nzldrkzi bende 34 le ogrenmistim ama benim adetimden 5 gün geçmişti düzensiz olurda genelde 35 günde döngüsü
ruyakb nzldrkzi malesef 10da verdim şimdi sordum çıkmamış bir saat içinde tekrar sorucam acilde değil normal muayneye gidip verdim belki de ondan gecikti