Bebekten gec haberim oldugu icin 3. Ayda multivitaminin icinde kullanmaya basladim. Baslarda her gun almiyordum ama 5 6. Aydan itibaren her gun icmeye basladim. En cok mercimek, barbunya gibi bakliyatlarda olmasi lazim, her gun bi tabak bakliyat tuketin. Koyu yesil yaprakli seylerde de var deniliyor ancak maydonozu fazla tuketmek onerilmiyor. İnternetten bakin nelerde var diye. Her gun almasaniz da arada bir almaya calisin folik asit hapini bence. Ben 2 gunde 1 gibi aliyordum baslarda vitaminlerin icerigi, multivitaminin emilimi vs kuskularim vardi, iyi mi yaptim bilmiyorum. Ama daha sonra bebek de hizli buyudugu icin hergun almaya basladim, yoksa sizin vitaminleriniz de azaliyor, yetisemeyebiliyor bebege.