bebed canım burda bi sürü çok bilmiş var sen kulan veya kuşanma kimseyi bağlamaz burası birbirlerine soru cevap alıcak bi platform ben sana kesinlikle kullanma diye bi tavsiye vermedim ben şahsen kullanmadım Allah’a şükür bi sorun da yok çıkmadı da bi sorunun yoksa kulan ama benim mide sorunum var kusuyorum kullanamıyorum kendi doktorum bile tamam dedi burda boş boş konuşuyorlar cidden cevap verirken güldüm cevap bile vermek istemiyorum artık o kadar 😀