bebed doktorunuz verdiyse kullanmalısınız. Yanlış anlamayın ama genetik rahatsızlıkların cirit attığı dönemdeyiz
Nöral tüp defekti (spina bifida, anensefali gibi omurga ve beyin kapanma sorunları)
Düşük riskinde artış, Plasentayla ilgili gelişim problemleri, Erken gebelikte gelişim geriliği ihtimalinin artması. Yani zaten ilk 3 ayınız geçmiş önemi kalmamış ki 2.3 ayında verilen vitaminleri kullanın hiç değilse