35+5 im bebeğim ters dönmedi iri bebek dedi 10 gün ilerde gidiyormuş. Yorumlara baktım benim gibi olanlara hep Ocak demiş bana 20 aralıktan sonra hazır ol dedi. Sancım vs yok neden öyle dediğini anlamadım ben ocakta doğmasını istiyordum (yaş hesabından dolayı)
Acaba doktorum yılbaşına geldiği için tatil yapma amaçlı mı öyle dedi yorumlarınız nedir
Nkrmalda 40 hafta 9 ocağa denk geliyordu.
Yani çok erken bir tarih vermiş oluyor bu arada sezeryan dedi