Iremsel_ Annesii66 34+2 olduk çanta bebiş kısmı hazır beynim kısmında eksikler var hala ama ben hala idrak edemiyorum ya bu kadar hızlı geçmiş olmasını hazır değil gibiyim ama pskolojikman niye böyle sizde de öyle mi 😬 40. Haftaya göre 20 Ocak bu arada doğum pozisyonundayız
Annesii66 Iremsel_ evet ya zaman su gibi akıp gidiyor her gün bir işi yapıyorum yine bitmiyor ama zaman çabuk geçiyor korku heyecan stres duygusallık hepsini bir arada yaşıyorum 🥲😂
Mizgin2020 Iremsel_ yalnız değilsin canım dün gibi sanki öğrendiğim gün bana da hızlı geçti gibi geliyo
gorkemakdmr Annesii66 35+3 doğum şekli belli değil valizimiz hazır kıyafetler yıkandı ütülendi cuma günü kontrolümüz var
ikiprensesannesi___ Annesii66 maşallah sağlıkla vaktinde gelsin inşallah 🥰bizim de 32+5 günlük olduk muhtemelen ocağın sonunda olur planlı sezeryan olacak bizimde hastane çıkışı almadım onu alsam bide benim bir kaç eksiğim var sonra hazırız😍Rabbim hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin evlatlarımıza
Kubra12355 Annesii66 bende 33 haftalığım 40. Hafta 29 Ocak gözüküyor ama zorunlu sezeryan olucak gibiyim oyuzdrn okadara kalmaz bende çocuğun odasıni yerleştirdim hastane çantam neredeyse hazır hedyelikleride bitti sayılır 🥰🥰 sağlıcakla kucağımıza alalım insalalh 🥰
Annesii66 Smtpll merhaba doktorum 39haftayo bekleriz bir sorun olmazsa dedi sadece bir hafta önde bebeğim benimd şehir hastanesinde doğumum
Annesii66 mucizem__ 39. Haftada olacak bir sorum çıkmazsa inşallah 7-13 Ocak arası 37. Haftada gün verecek doktor
Iremsel_ Annesii66 bende bende korku kaygı stres ama bi o kadar da rahatım zamanın nasıl bu kadar hızlı geçtiğine hala şaşırıyorum ben
Mervezzz Bende 36+1 oldum, bugün kontrolüm vardı, 38.haftada tekrar gidicem🌸🥰 bakalım ya Aralık sonu ya ocak başı, Rabbim hepimize sağlıklı, kolaylıkla güzel bir doğum nasip etsin 🩷🩷
Annesii66 mucizem__ yok bir risk yoksa 37 erken olur anne karnında ne kadar dursa o kadar iyi zaten bebek için 38den sonrası için en sağlıklı olan ilk kızımı 39+4 de mecbur sezaryen olmuştum
dilanzkn alminaalya Annesii66 bugün kapattım çantamızı çok şükür bitti🥰 33+4 olduk planlı sezeryan olucak 38. Haftada dedi doktorumuz haftaya anestezi görüşmesi var bakalım ayin kaicna dicdk
smyrkc Planlı.sezeryan olup devlete giden varmı acaba günü nezaman veriyolar benim ilk bebegimde suyum geldiği için bide kordon dolanması vardı şuan 2. Ye hamileyim mecbur sezeryan
Mbozkurt Bizde 32+3 dün hastaneye gittim doktorum aksi bir durum olmadığı sürece 36 . Haftaya çağırdı tekrar ondada gün veririz dedi.Bebeğim 3 hafta önde gidiyormuş gebelik şeker sonuçlarıma tekrar baktı 2. Çoçuğum ilki normaldi 41 haftalık doğmuştu bunu sezeryan istiyorum ilki 3.700 doğmuştu onda da 4 kg geçerse sezeryan demişti .herşeyi yıkandı kurutmaya attım ütülenmesi lazım ama kafamı karıştıran bişey var dalin yumuşatıcı almıştım böyle puding gibi olmuş önce hiç bozulacağı aklıma gelmedi sonra araştırdım bozulmuş olabileceği yazıyor tekrar yıkasam mı diye düşünüyorum
Annesii66 Mbozkurt hayır kullanmayın Tabikide cildine direk temas edecek sonuçta alerji vs yapabilir hiç yumuşatıcı kullanmamak daha iyi bence
esralacin Annesii66 35+2, çantanın son eksikleri kaldı onları da halledip hafta sonu kapatacağım. 1 ya da 2 ocak sezaryen gibi gözüküyor şuan 🙏
mucizem__ Annesii66 bende 42 haftalıkken mecburi sezaryen oldum ama 2. Doğum olacak aşırı belim ağrıyo günlük yaşamı mı çok etkiliyo yataktan kalkerken yürümekte çok zorlanıyorum afedersiniz tuvalete oturup kalkarken bile ayaklarım tutmuyo belki benimki erken olur