seker12 anladım canım benim bebiş de önden önden gidiyor muhtemelen 37 deyken 40 la falan uyumlu olacak, benim doktorum 37-38 arası suniyle bir deneriz olmazsa sezeryana alırız dedi, mantıklı geldi bana da ilki normal doğum olduğu için ikincinin açılması doğumu daha kolay olur sezeryana gerek kalamadan başarabilim gibi hissediyorum 🤲🏻🤲🏻🤲🏻hepimizin hayırlı kolay sağlıklı doğumları olsun inşallah 🤲🏻🤲🏻