Ayseazsoyler Haftadan selam 😃 inşallah bende Ocak annelerine katılabilirim yarın kontrolüm var ilk doğumum normaldi ama bu sefer plesanta aşağıda yarın belli olucak bakalım sezeryan olabilir dedi doktorum normal ihtimalini deneriz yoksa sezeryan demişti önceden yarın netleşir sanırım dua edin normal olsun 🤲🏻
borulcem Annesii66 hellööö sonunda sıra bizede geldi 32+0 ız son 4 şubat görünüyor ama bakalım ocak annesimi olacağız yoksa cimcimem sonuna kadar bekleyecek mi 🤗
gecem_gmz 34+4 olduk bile Ocak 15 doğum tarihi görünüyor bakalım küçük beyimiz ne zaman doğacak bir kaç gün önce nişanım geldi aynı durumu yaşanınız var mı
Smtpll Annesii66 merhaba bizim de planlı sezaryen olacak bir sonraki kontrolde gün alacağız inşallah sizin doktorunuz kaçıncı haftada alacak bebeği 38 mi 39 mu neye göre karar verdi acaba
Annesii66 Smtpll merhaba doktorum 39haftayo bekleriz bir sorun olmazsa dedi sadece bir hafta önde bebeğim benimd şehir hastanesinde doğumum
Ssmombe Kızlar 34+5 olduk bizde bugün ara ara regl ağrısı gibi bir ağrı giriyor karnıma sonra geçiyor yalancı sancı dedikleri böyle bir şey mi normal mi sizde yaşıyor musunuz ?
Seyma190623 Senacanblt_ fazla ayakta durunca bende aynı sorunu yaşıyorum +bide ayaklarım şişiyor..buzluk hazırlığı yapmak isterdim ama yerim yok yapamayacağım o yüzden börek köfte vs 🥲 bizimde erkek 👶🏼
Senacanblt_ Seyma190623 yürüyüş falan yapıyor musun şişmemesi için . Sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🩵
Seyma190623 meryempayam 33+3 olduk bizde kafası normal doğuma uygundu en son bi aksikik çıkmazsa öyle olacak hakkımızda hayırlısı 🌸
mucizem__ Annesii66 37 haftalıkken mi sezaryen olacaksnz bende 33+3 oldum ocağın ilk haftasi olur diye düşünüyodum henüz belli bir tarih yok ama sizinki nasıl 13 Ocak oluyo
Annesii66 mucizem__ 39. Haftada olacak bir sorum çıkmazsa inşallah 7-13 Ocak arası 37. Haftada gün verecek doktor
yelizabeth sari_papatyam off sorma sorma arkadaşım çok zor 🥹🥲 forum açtım fikir vermek istersen yazabilirsin 🫠
sari_papatyam yelizabeth oyumu kullandım canım inşallah içine çok sinen bir ismi olsun minnoşun🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Seyma190623 Senacanblt_ 29 dan beri az çok demeden her gün yüürüyorum ama makesef yürüyeşede bakmıyo şişiyo bazen
ece90 C-gzl70 sürekli kasık bölgesinde yani yan yatıyor hamile kaldığımdan beri böyle doktor eger yer değiştirmezse sezaryan diyor normalde normal doğum diyordu her kontrole gittimde yan yatıyor hep anlican
Mizgin2020 Annesii66 32+5 çantam hazır değil malesef yıkama aşaması için az bi güneşli hava bekliyorum bizim bura yağışlı ve soğuk Doğumda ocakta olur herlde 31 haftada bebeğim tersti çok şükür dönmüş normal doğum olur inşallah
Aysenurkeser Mizgin2020 bende 32+2 yim benimde henüz hazır değil En son 30 da gitmiştik tersti nasıl anladınız döndüğünü
byzkhn Annesii66 bende 31+2 yim ama benim önden gidiyor daha tarih belli değil iki hafta sonra kontrole gidicem o zaman tarih verirler belki ama tahmini tarih 26 Ocak gibi 🥰 daha çanta hazırlığı yapmadım 🫠
Mizgin2020 Aysenurkeser ben anlamadm canim pazartesi günü randevuya gittiğimizde doktora sordum dönmüş mu diye evet dedi