Seyma190623 Senacanblt_ gündüzleri güzel geçiriyorumm ama geceleri artık çok rahat uyuyamıyorum nefes darlığı tuvalet sorunu bazen mide yanması…hazırlıklarımızı yaptık hastane çantasının ufak tefek eksikleri var onları koyunca bitecek sizin nasıl gidiyor cinsiyetiniz erkek mi bide
pinkpuella Selam kızlar, 35+4üm ve 2 gün önce nstde düzenli sancı çıktı doktor serum taktırdı serum sonrası biraz düzelince bıraktı beni, hastane çantam falan hazır ama tedirginim yaşayan oldu mu aranızda
anneyimbenaa pinkpuella ben 33+4 ün bende hafif ağrım var diye gittim sancım çıktı açıklığım yoktu serum antibiyotikli bide hap verdiler yattım biraz hastanede şimdi de proteston kullanıyorum 2 doz ciğer geliştirici yaptılar bende korkuyorum inşallah 37 ti görürürm
ece90 Annesii66 bugün 34 haftalık olduk dün doktor bebek aşağıda olduğu için sezaryan dedi korkuyorum ilk defa sezaryan olacağım ilk kızım normal olmuştu bunuda normal diyordu ama dün öyle demedi
ece90 Annesii66 inşallah öyle olur hamile kaldığımdan beri yüzünü görmedim 2 kere gördüm sadece hep alt tarafta inşallah dediğin gibi doktora ne zaman gitsem hep alt tarafta dedi
pinkpuella Annesii66 düzenli dedi doktorum da düzenli olduğu için sıkıntı dedi dinleniyorum bakalım teşekkür ederim, bugün de ebe ile görüştüm bol sıvı önerdi vücut sıvısız kalınca daha çok sancı oluyormuş sanırım
sari_papatyam Annesii66 ben de 33 haftalığım 24 Ocak gözüküyor normalde ama baya bir haftasına göre dobiş olduğu için muhtemelen ocağın ilk haftaları ya sezeryan ya suni bir şekilde gelecek gibi duruyor sağlıkla gelsinler inşallah🤲🏻🤲🏻🤲🏻 benim ikinci kızım olacağı için pek bşr hazırlık yapmama gerek olmadı her şey heöen hemen var tek eksik ismi🙈
seker12 Bende daha 31+3 yim ama en son iki hafta önde gidiyoruz doktor. Diyabetim olduğu için ne kadar dikkat etsemde normalmiş önde gitmesi. En geç 37de sezeryanla alırız dedi. İlk doğumum 33+3 te normal doğumdu. 37leri görelimde doğum şekli ne olursa olsun diyorum artık ocağın ortası sonu gibi denk geliyor. Hastane çantamız ufak tefek eksikler dışında hazır. Kafamızın rahat olması açısından hazır olsun dedim. Aslında sağlıkla gelsinler de eşyanın hiç önemi yok bir her şey hallolur
sari_papatyam seker12 ilki de normalken neden ikinci için normal denettirmiyor acaba merak ettim şeker bir risk mi normal doğum için
sari_papatyam yelizabeth ay bu isim meselesi nolacak asla içime sinen ismi bulamıyorum ben de süsleri çıkışları hep kaldı yetişmeyecek 🥲
yelizabeth sari_papatyam off sorma sorma arkadaşım çok zor 🥹🥲 forum açtım fikir vermek istersen yazabilirsin 🫠
btl194 Annesii66 ben de bendeeee😅 bugün bütün çamaşırları yıkadım 32 haftalık olduk 55 gün kalmış ama sezeryan olduğu için 45/50 gün kaldı diyelim çok heyecanlı bir süreç 🥰
batussss Bizde 32 haftalık olduk rahim ağzı kısalığından erken doğum riskim var artık ne zaman gelmek isterse beyfendi nolur nolmaz diye herşeyimiz hazır sayılır tek isme karar veremedik bizde 😆
seker12 sari_papatyam ilki erken doğumdu suyum geldiği için her şey yolundada gittiği için normal doğum oldu . Ama o zamanki doktorumda 38lere kadar dursaydı 4 kiloyu geçerdi sezeryan yapardık dedi kilodan dolayı. Şuanki durumumda doğum şekli olarak konuşmadık ama diyabette risk almamak için o haftaları bulursak 37nin sonları sınır zaten dedi. Kendiliğinden gelirse tabi normal olur diye düşünüyorum ama doğum başlamazsa sezeryan olur diye anladım . 32. Hafta kontrolümde tekrar soracağım
Lilyko9 Annesii66 33 olduk rahim ağzı kısalığından 20. Haftadan beri dikişsiz istirahatteyim şükür bu haftaları gördüm. Tüm eşyalar alındı yıkama ütüleme ve hastane çantası hazırrlama kaldı.
batussss Lilyko9 bizimde 20 haftalıkken başladı risk öyle böyle 32 ye geldik şükür en son ölçüm kaçtı sizin
Senacanblt_ Seyma190623 mide yanması hariç diğer problemler aynı çok şükür mide yanmam yok dah bu haftasonu eksikleri bitirp hastane çantamı hazır edeceğim bide iki gündür ayakta durunca sanki regl olacakmış gibi kasığıma bi sızıntı geliyor ama oturup dinlenince geçiyor Daha fazla ağrı yaşamadan biraz buzluk hazırlığı yapacağım bugün köfte falan yaptım kendimi iyi hissettiğim günlerde buzluğuma koymayı, düşünüyorum bazı şeylerden hazırca güzel olur . evet erkek sizin cinsiyet ne
Lilyko9 batussss 20.haftada 27ölçtüler tüm süreçte en kısa 24ü gördük. 32.hafta kontrolümde 34 ölçtü. Doktorum artık ölçmek bile istemiyor rahatla diyor. Sizin ?
GizemY95 Annesii66 ikinci sezeryan olucak o yüzden belki bişey derse diye beklentim vardı. Devlette olucak inşallah teşekkür ederim ❤️
Seyma190623 meryempayam 33+3 olduk bizde kafası normal doğuma uygundu en son bi aksikik çıkmazsa öyle olacak hakkımızda hayırlısı 🌸
Seyma190623 Senacanblt_ fazla ayakta durunca bende aynı sorunu yaşıyorum +bide ayaklarım şişiyor..buzluk hazırlığı yapmak isterdim ama yerim yok yapamayacağım o yüzden börek köfte vs 🥲 bizimde erkek 👶🏼
shrnur 34+4 günlüğüz haftaya kontrolümüz var sezeryan doğum inşallah bir gün verir her şeyimiz hazır bakalım beklemedeyiz sağlıkla gelsin miniklerimiz 🥰