Snmsu 34+6 olduk bizde hastane çantasında son eksikler kaldı bugün 2 kez rahmimde kasılma oldu biraz tedirginim açıkçası ilk doğumum olacak nasıl olur bilmiyorum en son tarih 17 Ocak Rabbim hayırlı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 💕🌸
Hul-ya Snmsu bnmle aynisiz kızım pozisyon alalı iki hafta oldu nezamn gelir belli değil kasılmalar çok normal
Nurkl Annesii66 bende 33 haftalığım ❤️ sezeryan olursa doktorum 16 Ocak gibi alırız dedi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💕
Eymenveben 33+4 🙋 çanta hazır, erken doğum riski var inşallah olmaz da 37 38 hafta gibi sezaryen olacak ocak ayı ortasında. Herkese sağlıklı doğumlar dilerim
Annesii66 GizemY95 bende 32de ayrıldım izine adet tarihi baz alınıyor ama günü genelde 37. Haftada veriyorlar devletse özel daha erken de verebilir belki tarihi benim bebişimde önde ilk kızımda öyleydi her yapılan uygulamada adet tarihi neyse o tarih baz alınıyor 🌸🥰
GizemY95 Annesii66 ikinci sezeryan olucak o yüzden belki bişey derse diye beklentim vardı. Devlette olucak inşallah teşekkür ederim ❤️
Annesii66 alminaalya sade soda da iyi geliyor magnezyum eksikliğine doktorunuza söyleyin dozunu arttırır belki ilacın
-1ilk-anne- Annesii66 evet doktorum da öyle dedi ikinci gebeliklerde son dakika dönen bile var dedi ama bilmiyorum dönecek mis gibi hissetmiyorum
birbebismeselesiiii Ben de varımmm 💖 bebek şu an makat geliş 34 haftalığım tahmini doğum tarihi 16 Ocak gibi gözüküyor ama bakalım 🥹 hala çalıştığım için hazırlıkları yavaş yavaş tamamlamaya çalışıyorum hastane çantamız hazır bi tek benim pijamalarım vs kaldı bakalım
Zeliha_plt38 Annesii66 33+1 olduk kıyafetleri yıkandı ütülendi, hastane çantası daha hazır değil benimde ufak tefek eksiklerim kaldı onun dışında hazırım😁😊
Elzem123 Annesii66 bizde bugün 34 hafta olduk daha gün almadık 36. haftada gideceğiz kontrole o zaman gün verir muhtemelen:) bebişimin kıyafetleri yıkandı ama daha ütülemedim yakın zamanda halledeceğim Allahın izniyle ☺️
yelizabeth Annesii66 34+3 haftalığız.. Tahmini tarih 18 Ocak dedi doktorumuz 🥹 Çanta hazır değil 🥲 İsmimiz bile belli değil karar veremedim 🫠
sari_papatyam yelizabeth ay bu isim meselesi nolacak asla içime sinen ismi bulamıyorum ben de süsleri çıkışları hep kaldı yetişmeyecek 🥲