Deletedmom_195 haklısınız benim de kendi tarafım öyle maalesef, daha yeni bebek mevlüdü yaptım herkesin her şeyine koşmuşumdur kuzen çocuklarının doğum gününe falan önden gidip her şeyi halletmişimdir, ama bana gelince kimse kılını bile kıpırdatmaz maalesef. Ama Allah görüyor derim ben de onlar gibi kötü birisi olmak istemediğim için kötülerden farkım olsun istediğim için yaparım. Ama dilerseniz bu kadar detaylı almazsınız mesela daha basit şeyler alırsınız hani kırgınlığınız oluyosa