Deletedmom_195 bence isimli şeyler yaptırmayın❤️ çünkü son zamana kadar isimde değişiklik olabiliyor. Onun yerine sepet tarzı bisey hazırlıyorlar ondan yapabilirsiniz mesela ben eşimin kuzeninin karısına yapmıştım.
İçine koyduklarım(2 zıbın, 1 takım, cıngırak oyuncak, dış kasiyici, sudocrem,emzik kutusu, tarak seti) gibi şeyler koyup en sonunda tül ile paketlemstm bu sekidle de yaparsanız güzel olur