elif9823 hayır aksine hiç kötü değildi. Ona göre bunlar iyi marka değilmiş :))) zara,hm ve lcwbebek ten bahsediyor. Kendisine göre ebebek daha iyi bir marka imiş :)) ve bunlar çok zengin :) aşırı zengin :)
millet buralardan alabilmek için deli gibi para harcıyor. Keza bende o aptalığı yaptım. Bilemiyorum neden yaptığı dediğim gibi tuhaf insanlar ya.
Salaklık bende ne diye gidip alırsın ki,valla bak. :D