senaakck sabah 5 gibi sancılarım başladı ama ilk doğumun olacağı için yalancı sancı mı emin olamadım neyse gün içinde devam etti düzenli olmasa da öncekilerden farklıydı daha zorlayıcıydı geldiğinde sonra öğlen doktora gittik nst de sancılar düzensizdi 2 cm açıklığım vardı 2 saatte 3 cm oldu sonra eve gelmek istedim ilk doğum açılma geç olur vs rahat edeyim diye keşke eve gelmeseydim açılmam çok hızlı ilerledi eve gelince suyum Geldi hastaneden çıktıktan 2 saat sonra tekrar hastaneydeydik ve herkes şok oldu açılmam 8 cm olmuş sancılar zirvede 😄hemen doğuma alındım ve çok şükür 1 saat gibi bir sürede dikişler vs her şey bitti bu süre daha hızlı olurdu ama ıkınma konusuna doğru odaklanmak ve kasmamak sancı gelince tüm gücünle ittirmeyi yapmak çok önemli benim hatam orada oldu ilk kastım bağırdım falan ama bağırınca gelmiyormuş 😂ittirmeyi ıkınmayı doğru yapınca 2 ıkınmada falan geldi bebişim şükürler olsun inşallah sizin de kolaylıkla gelsin sancı elbet zorlayıcı oluyor asla kolay diyemem ama dayanma gücünü veriyor Allahım, sonrası o kavuşma muazzam 🥹🙏🏻