aslhnkrts9 oz_ge00 13 gün kaldı 3 gün yoğun bakım 2 de sonra anne bebek uyum odasında kaldık sarılıgın tekrar yükselme ihtimaline karşı o kadar uzun kaldık emme refleksi vardı ama çok yoruluyordu emerken oda kilo kaybettiriyordu değerlerine bakılıyordu sürekli