senaakck 2 vajinal doğum yaptım 3.olacak inşallah kızım suni sancı ile oğlum kendi sancım ile oldu ilki 5 saat ikincisi 1 saat sürdü iki sancının arasında ki fark da suni daha sık ve ağrılıydı kendi sancımda hiçbir şey hissetmedim suyum patlatılana kadar sonra bi saat sürdü zaten vajinal doğumda en önemli şey fiziksel ve psikolojik hazır olmak bence doğru nefes ve ıkınma ile daha kolay oluyor benim ikisinde de dikişim olmadı hiç.Ebelerin ve doktorun talimatlarına uyun mutlaka.Doğuma kadar sürekli hareket halinde olun,egzersiz yapın,nefes çalışması yapın bol bol hurma yiyin ve sancılarınız 10 dakika da bir e düşünce hastaneye gidin bence evde sıcak suya girin bunların hepsi çok büyük etken.Kolay doğum diliyorum herkese 🙏🏻🌸🥰