Cprelf cdss çok şükür canım , büyümüş minnak maşallah 🧿kilo alır inşallah canım , emiyorsa sıkıntı olmaz canım alır
Cprelf cdss bende bekliyorum 37 olduk bugün ☺️şimdilik iyiyiz bakalım ne olur bilmiyorm ilerleyen süreçte 😌Doğum iznine ayrıldım .yürüyüş , pilates yapıyorum 😌elimden geleni yapıyorum bakalım
Busbusefe Cprelf yeni döndü canım döndükten sonra mı oldu bilmiyorum da rahim ağzı da yumuşamış baya şimdi sürekli yatıyorum bugün 35 olduk en azından bir 36 yu geçsin de öyle yürüyüşe felan başlarım ama azıcık yürümeme bile gelmiyor
Cprelf Busbusefe dikkat et canım , vaktinde doğar inşallah 🙏duruma göre hareket edersin riske atmaya gerek yok canım
Cprelf Busbusefe bugün doktora gittim canım , 37+3 Nst girdim sancı çıktı , doktor alttan çatı muayenesi yaptı , 2 cm açıklık var dedi , Bebiş erken geliyor dedi , bakalım ne zaman gelcek minnoş 😍🧿🙏
Bdks98_ cdss selamlar normal doğum istiyorum bir aksilik olmazsa şuan 36.haftadayız doktorum 40 a kadar yolu var dedi normal olacağı için ne zaman gelecek belli değil :) 37-38 de gelsin istiyorum :)
Busbusefe Cprelf yaa hadi hayırlısı olsun bakalım canım onun da günü vardır doğurursan haber et muhakkak 🫠🫠
Busbusefe Cprelf gittim canım benek yine dönmüş haftaya perşembe yine çağırdı eğer dönerse doğumu başlatıcam dedi
Cprelf Busbusefe belki döner canım haftaya kadar belli olmaz bebişin durumu , senin cinsiyet neydi canım