Cprelf Cprelf sen dönmesi için pilates yap tavsiye ederim 34 den sonrada doktor yapablirsin demişti bana ben uzun zamandır yapıyorum hamile pilatesi çok etkisini görürsün bol bol yürüyüş te yap
Busbusefe Cprelf tamam canım yarın başlayım bende o zaman pazartesi kontrol var bakalım döndü mü merak ediyorum alt tarafıma çok baskı yapıyor tekmeleri de orda hissediyorum çoğu zaman
Cprelf damlossss sezeryanda bekletmiyorlar alıyorlar 38 ,39 da normal doğumda da bebeğin hararetlerine göre ,duruş şekline göre bebeğin dönmesine göre , suyun gelirse ,yada nişan gelirse başlıyor diye biliyorum
Cprelf Busbusefe o zaman iyi benimde öyle alt taraftan hissediyorum tekmeleri inş döner canım , pilates yap çok faydalı , bende yarın gideceğim bakalım kontrole
Busbusefe Cprelf kız birde suyum fazla pilates felan yapcam da suyun her an gelebilir dedi o yüzden diğer haftayı bekleyim diyorum
Cprelf Busbusefe doktor yapmaya başla diyor haraketleri o zaman başla sen suyun fazla ise bilemedim canım riske atmayalım
Cprelf Busbusefe ben kadınla konuştum önden verirsen peşin şuan 50 bin olur dedi , ocakta verirsen zamlı alırım gibi konuştu , o zaman karta çektirebiliyorsun dedi ben ocakta vercem zamlı haliyle 65 olabilir dedi
cdss Cprelf iyiyiz çok şükür 15 günlük olduk bile zaman su gibi geçiyor bebiş biraz zayıf ona kilo aldırmaya çalışıyoruz sen nasılsın canım 😊
Cprelf Busbusefe çok şükür sevindim dönmesine , niye kasılman oldu ki doktor ne diyor canım , geçmiş olsun
Cprelf cdss çok şükür canım , büyümüş minnak maşallah 🧿kilo alır inşallah canım , emiyorsa sıkıntı olmaz canım alır
Cprelf cdss bende bekliyorum 37 olduk bugün ☺️şimdilik iyiyiz bakalım ne olur bilmiyorm ilerleyen süreçte 😌Doğum iznine ayrıldım .yürüyüş , pilates yapıyorum 😌elimden geleni yapıyorum bakalım
Busbusefe Cprelf yeni döndü canım döndükten sonra mı oldu bilmiyorum da rahim ağzı da yumuşamış baya şimdi sürekli yatıyorum bugün 35 olduk en azından bir 36 yu geçsin de öyle yürüyüşe felan başlarım ama azıcık yürümeme bile gelmiyor