Omergulsen merhaba ben ilk aylarımda tuzla devlete gidiyordum ancak doktorlar ilgisizdi, ultrasona bile ben söylersem beni sokuyordu, tahlil yaptırıyordum göstermeye gidiyordum bi sıkıntı yok diyip yolluyordu ancak şekerim sınırda çıkmıştı. Şuan Yüzyıl hastanesinde Hale hanıma gidiyorum bir cok arkadaşım ona Doğum yaptı cok ilgili Güler yüzlü tavsiye ederim, sadece biraz kalabalık.