@Omergulsen devletten farkı kalmıyorki o zaman tek fark para ödeyip rezil olmak, ben daha özele hiç gitmedim ama adatıp’a mı gitsem yüzyıla mı diye çok kararsızım, yüzyıldan da memnuniyetsizlikler duyuyorum, adatıp Doğum fiyatları da baya yüksekmiş, ben de Doğum yapacağım hastaneye kontrollerime gitmeye başlamak istiyorum, 2 gün sonra 4 ayım bitiyo