Merhaba benim ilk beta ölçümüm 3584tü korktuğum için tekrardan ölçtürmedim ama gebelik kesesini gördük daha önce tüp bebek tedavisi gördüm bu süreç içinde biraz travmalarımız oldu o yüzden korkuyorum açıkçası lütfen bilgilendirebilir misiniz tecrübelerinizle