Zeynep-1999 Elfksogl inşallah canım ya doktorum bana progestan da başladı sabah akşam fitil şekilde canım iyice tutunsun diye
Elfksogl @Zeynep-1999 Canım bende 5 saattir tıtuyorum idrarı şimdi yaptım 5 dakika da böyle oldu sence benimki yükselmiş mi 🥹
Elfksogl Zeynep-1999 canım benim yarın 2 gün oluyor ama ben özelde verdiğimden yarın değilde çarşamba günü 4 gün sonra vermeyi düşünüyorum biraz masraflı oluyor 😅 eğer herhangi bir sıkıntı yaşamazsam tekrar çarşamba günü vereceğim
Zeynep-1999 Elfksogl ağır iş falan yapma dikkat et canım bizimkiler yeni tutunuyor kan verince de beni de bilgilendir mutlaka test falan yaparsan da
derinasl Zeynep-1999 ya bende bugün betaya baktırdım aslında adetime 8 gün var 4 gün bi kahverengi lekelenmem olunca baktırayım dedim 5.96 çıktı doktorum adeti bekleyelim dedi ultrasonda gözükmedi acaba yükselirmiki benimkide
Zeynep-1999 derinasl benim yükseldi canım adetime 2 gün vardı galiba 5,42 ydi şimdi 11,35 oldu takip et dikkat et bu dönem de yeni yerleşiyor olabilir
sibelcgdm1 Elfksogl Bende 8 le öğrenmiştim cok erken 3 haftalık 🥹 2 gün sonra 34 olmuştu seninki de gayet normal içini ferah tut insallah 2 günde bir düzenli yükselir zaten güzel yükselmiş 🌸💖
medine1345 Benimde testim silik çıktı gebe olduğunu öğrendim 2 gün önce bugün kadın doğuma gittim değerim 136 yükselir mi kızlarım bu durumu yasayann oldu mu
sibelcgdm1 Elfksogl Evet şekerim sakın olumsuz düşünme vesveseye düşme Allah kucağına almayı nasip etsin suan bende 4 aylık olacağım 🌸☺️
sibelcgdm1 Zeynep-1999 evet canım herkesin farklı heralde benim ki 3 kat fazla çıkıyordu çoğul gebelikte olmadı