medine1345 Zeynep-1999 bende yarın tekrar vereceğim cumartesi verdim 136 çıktı yarın akşam tekrar bir hafta boyunca devam edeceğim
medine1345 Zeynep-1999 ayy inşaallah abla yaa ben 2.5 ay önce düşük yaptım kanamam oldu bundan da korkuyorum hani bir şey olur diye
Zeynep-1999 medine1345 bunu doktoruna söyledin mi canım Benim de öyle olmuştu şimdi progestan başladı sabah akşam olarak kalbini duyana kadar devam edecekmişim
medine1345 Zeynep-1999 söyledim ama kese gözükmüyor şuan riskli ya da herhangi bir şey diyemem dedi kan takibi yapalım dedi
sibelcgdm1 14569 3 hafta içinde hangi günler ilişki olduysa ondan biri tutmuştur diye düşünüyorum büyük ihtimalle ☺️ bende pek bilmiyorum canım çünkü bende reglden başladım ilişkiye ovulasyon bitiminde öğrendim hamile olduğumu
medine1345 Zeynep-1999 ayy abla söylemeden edemicem sürekli uzanamaz ki ev iş çamaşır derken illaki kalkıyorsun bir iş için o biraz imkansız
Zeynep-1999 Elfksogl Kenarını yeşille çizdiğimin yanındaki 2 siyle beraber dün yaptım canım en sondaki çizgisiz olan bugün yaptım