eed21 şuan beklemedeyiz zaten 30 haftalığım daha var bu süreçte haftasını yakalarsa sıkıntı yok duruma göre hareket edilcek 🙏😊doktorumda tabiki anlattı ama riskli gebelişe sevk etmedi kendisi takip ediyor 2 3 haftada bir gel takibe alalım dedi yani daha erken haftasını yakalayabilir 1 2 hafta geri atabilir bilmiyoruzki bekleyip görücez sağlıkla gelsinde inşallah 🐣