vahsikelebekk tabi ki kilo değil. Kilolu bebek sağlıklı bebek değil. Gelişimide kilosuyla orantılı gidiyorsa ciddi bir sorun olmaz. Gelişimi yeterli olmazsa bekletilip sezaryende yapıla bilir her türlü bir şey yapıla bilir. 6 kilo doğan bebek vardı yani haberlerde😂😂 benim kızdığım sadece her konuda heves kırar gibi konuşmak en iyi ben bilirim tavrı takınmak. Herkes bebeği herşeyi düzgün olsun ister ama durum böyleyse bunu kabullenip pozitif yaklaşıp ne yapıla bilir diye düşünmeye başlanmış. 3 hafta öncen gidiyor diye yas tutsaydı bu seferde ne var bunda derlerdi.