Bebeğin önde olması ya da geride olması iyi bir şey değil maalesef. Benim bebeğim de 2 hafta 4 gün geriden geliyor. Sürekli ilerler diye korkuyorum elimden geleni yapıyorum ama kendi gelişimi bu şekilde müdahale edemiyorum. Genetik binevi. İri bebekte sıkıntı, çok küçük bebekte sıkıntı.. Haftasında ilerleseler ne olur yani 🙈😅Sağlıkla doğsunlar🌸🐣