muni edaabykl inşallah ya PAPP-A : 0,49 fb-hCG: 2,31 ense kalınlığı 1.9 sizin değerleriniz nasıldı hatırlıyor musunuz
busonryavrusu muni 12 hafta çağırdılar ikili test mi ne yapılıcak dediler kızlar ne oluyor o kan mı veriyoruz bitek
edaabykl busonryavrusu papp-a 0.87 fb-hcg : 4.81 ense kalınlığı : 1.10 mm ama fb hcg yuksek çıkmış o yüzden de trizomi 21 yuksek risk cikti sanırsam
muni busonryavrusu evet ben 13. Haftada gittim imkanınız varsa fetal DNA yaptırmanızı öneririm ikili test insanı çok arada bırakıyor bir haftadır içim içimi yiyor
muni edaabykl evet muhtemelen ondan yüksek çıkmış sizinki benimki de 2,31 lik değerle 0,49 ve 1.9 etkilemiş işte inşallah sizin gibi tertemiz bir sonuç alırım
busonryavrusu muni Fiyat olarak yüksek geldi biraz bizde dedik bu 2 taramayı bi yaptıralım İnşllah doktor gerek duymaz onu istemez 🤍
ozgeurasalp muni çok kararsızım bütçemizi biraz aşıyor kimi duysam ikili riskli yüksek çıkıyor ilk başta çok korktum ama şimdi biraz gönlüm rahat
muni ozgeurasalp evet benimde yüksek çıktı maalesef o yüzden Fetal yaptırdım inşallah güzel sonuç alırım
eni67 ozgeurasalp yok canım biz zaten tüp bebek yaptırdık maddi olarak çok yıprandık fetal DNA dan 22 bin istediler yaptırmadım mevzu para değil elbet ama eğer sorun çikarsa bir müdahale olmuyor muş tedavi açısından bende istemedim 21 haftada detaylı ultrasona girdim ünlü bir prof peritonoloji Doktor’u idi hamdolsun herşey güzel çıktı 50 dk den fazla baktı Rabbim bütün evlatlarımızı korusun sağ salim kavuşmayı nâsip eylesin hepimize
sedefclmmm Benimde doktorum bana riskli dedi 1:176 çıkmıştı benimde Fetal Dna istedi yaptırdım sonucum geldi negatif cıktı hersey yolunda cinsiyetide söyledi . Rabbim tüm sonuc bekleyenleri kalbine göre versin inşallah dualar sonuc bekleyenlerle 🤲🏻🤲🏻
ozgeurasalp sedefclmmm çok şükür darısı tüm güzel haber bekleyenlere olsun inşallah fetal nekadara yaptırdınız