ozgeurasalp sedefclmmm çok şükür darısı tüm güzel haber bekleyenlere olsun inşallah fetal nekadara yaptırdınız
ozgeurasalp Anladım ben bugün detaylı ya benzer ultrason ile baktırdım çok şükür bir sıkıntı çıkmadı istersen yaptır dediler ikili sonuçların çoğu yalancı pozitif oluyormuş keşke hiç yaptırmasaydık
Ruzgar2021 ozgeurasalp bu testlerin doğruluğu yok benim ilk bebeğimde 1/37 risk çıkmıştı saçma sapan bişey 27 yaşındaydım. Şimdi ikincide direk fetal dna yaptırıcam ,fetal dna yaptırmayacak olsaydım da ikili dörtlü test yaptırmazdım boşa stres
muni Ruzgar2021 benimde 1:87 sonucu bekliyorum moralim çok bozuk inşallah benimde sonucum temiz gelir
ozgeurasalp muni Allah hepimize çok şükür sevinci yaşatsın inşallah bebeklerimizi sağlıkla dünyaya getirelim
ozgeurasalp muni yaş kaç sizin veya değeriniz yüksekse dr o herşeyden etkilenir dedi 1:256 benimde ama 250 ve üzeri çok riskli değil dedi sadece kandan dolayı yüksekse çok önemli olmuyormuş
muni ozgeurasalp umarım öyledir perinatolog ve doktorum beni korkuttular gerçekten . Yaşım 31 kan değerlerim sıkıntılı çıkmış