Seher-emre canım tabiki senin kararın bende 20 haftalık kayıptan sonra çok kez doktora gittim hiç biri 1 ay dinlen tekrar hamile kalabilirsin demedi 6 ay dinlen dediler, zaten istediğimiz ay hamile kalamıyoruz takdiri ilahi tabiki ama 1 ay kısa geldi bana, psikolojik açıdan bile kendini toplamak uzun sürüyor o yüzden böyle düşünüyorsun korkuların çok var ben de aynı şeyleri yaşadım 1 yıl geçmesine rağmen şu an hamileyim korkular yine var ama 1 ay sonraki halim daha kötüydü. Bu süre içinde testlerini verebilirsin genetik test veya rahim filmi en azından tam nedenini net öğrendiğinde biraz daha kafan rahat oluyor. 1 ay olmasa bile 2 3 ay bile belki daha iyi olaibir hem psikojik hem bedenen