Seher-emre
Benzer durumu yaşadım geçen yıl 20 haftalık kaybim var şiddetli karın ağrısı ile başladı herşey 4 günün sonunda erken doğum oldu şehir hastanesi servikal yetmezlik yazmış ancak öyküm servikal yetmezlikle uyumlu değilmiş daha sonra başka bir doktorla gorustuk miyom vardı miyom dejenerasyonu olabilir dendi yine tam teşhis konmadi ameliyat oldum miyomdan doktorum yarım rahimli olduğumu fark etmiş doktorum ameliyattan dolayı 6 ay korunup deneyin dedi tekrar gebe kaldım ama özelde bir perinatologla gittim 13. Haftada ben sana dikiş atarım tam teşhis yok riske atmanın anlamı yok ikiknci bir kayıp hepimizi çok üzer dedi vallahi güvendik çokta mantıklı geldi en azından önlem almaktı bizim için , diğer doktorlar kısalma olursa acil atarız dediler ve bu bize çok mantıklı gelmedi çünkü herşey çok hızlı olup bitiyor iş isten geçmiş oluyor takipler ilaçlar hep yatarak geçirdim bu gebeliğimi sadece duş WC yemek için masaya oturdum birde annem babam baktılar sağolsunlar şuan 34. Haftaya geldik şükür süreç hala bitmedi ama inşallah sizede tez vakitte sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin bazılarınızın gebelikleri öyle çokta mutlu mesut güllük gülistanlık gecmiyor birazdaha buruk birazdaha kaygılı, hüzünlü ve gergin olabiliyor yalnız değilsiniz 💐