seydaky bende çok merak ediyorum bunu başlık açtığınız iyi olmuş. Benim düşük öyküm olmamasına ve kontrollerimde hiç sorun olmamasına rağmen 19+1de kanamam oldu hemen doktoruma gittim yatışım yapıldı 19+3te acil serklaj yapıldı rahim ağzım en son 12 mm ölçülmüştü bebeğin kesesinin bir kısmı rahim ağzından çıkmaya başlamış ayakları vajinal ultrasondan bakınca görünüyordu çok riskli bir işlem olacak bebeği kaybetme olasılığı çok yüksek serklaj esnasında denildi. Çok şükür başarılı geçti 2 hafta hastanede yattım tuvalete bile kalkmam yasaktı. Eve çıktım artık bugün 22+1 günlük oldum sadece tuvalete kalkıyorum. Pıhtı atmaması için oksapar, progestan kullanıyorum. Hastanede endol kullanmıştım antibiyotikle birlikte. Enfeksiyon şu ana kadar 9-10 oldu maksimum çok şükür üzerine çıkmadı erken doğum riskine karşı bebeğin kilosu fazla olsun diye tamamen bebeğime kilo aldıracak şekilde besleniyorum inşallah bende ileriki haftaları görebilirim ilk hedef 28. haftaya ulaşmak dedi doktorum daha 6 haftam var 😔