Minikkkk_0 adatuna aman olsun ben çok normal doğum istiyordum ama sezeyana döndü nasip değilmiş herşeyde var bir hayır demekki benim bebişim böyle uygun görüyor iyi olsunlarda
Minikkkk_0 anneoluyorummm103 beni o haftaya kadar bekletmeyecekler büyük ihtimalle o zaman bana da 35 te falan tarih verirler
adatuna Minikkkk_0 aynen öyle ben de ilk zamandan beri kızım nasıl gelmek istiyorsa öyle olsun dedim sağlıklı olsun yeterli
Minikkkk_0 adatuna evet ya benim için onun sağlığı önemli olan sonuçta ikiside doğum yani umrumda değil
Busraatpl Minikkkk_0 36+3 de gün aldım 38+5 de doğum yapacağım. Araştırma hastanesi buarada. Özeller daha erkende belirleyebiliyo bazen
Eyllo Minikkkk_0 merhaba özelde 30 haftadan sonra gün ortalama belli oluyor devlette 35 36 olmadan tarih verilmiyor, Adana’da yaşıyorum burada duyduğum bildiğim kadarıyla bu şekilde
Minikkkk_0 Eyllo bana doktorum ilk hedef 37 ye kadar tutmak ama gelişiminde durma olursa daha etken o ân alıyoruz dedi inşallah bir problem olmaz da 2 Ocak’ta gelir oğluşum 🥰