Edum ne güzel valla ben aşırı normal doğum istiyordum ama bebişimde karın çevresi geriliği var kilosu düşük perinatoloji de kadın doğumda 37/38 de alalım bekletmeye gerek yok dedi 33+5’im daha dün doktora gittim gelişmesi durursa hemen alırız devam ederse 37 de alırız dedi tam 37 de aralık sonu bende 37+6’da 2 Ocak istiyorum hem yaş kaybetmesin hemde kendi doktorumun ameliyat günü cumaları