kizinaasikanne Minikkkk_0 Ben 32. Haftada gün almıştım. Devlet hastanesi. 1 ay sonra zorunlu sezaryen olmuştum. Şimdi 25 haftalık hamileyim daha doğuma çok var olduğu için bir şey söylemiyor doktorum.
kizinaasikanne Minikkkk_0 ben bebekken açık kalp ameliyatı olmuşum riske atamayız dediler ve 36. haftada doğum yaptım beklersem beklerdim ama üniversite hastanesi olduğu için bayağı üzerime düştüler o yüzden erken doğum yaptım.
Minikkkk_0 kizinaasikanne olsun sizin ve bebeğiniz için hangisi daha iyiyse öyle olmuş ikinizi de riske atmaya hiç gerek yok çok geçmiş olsun Kaç kilo doğdu bebişiniz acaba
Minikkkk_0 kizinaasikanne maşallah ne güzel bizde de karın çevresi geriliği var biraz zayıf bebişkom o yüzden doktorlar sezeryan dedi
kizinaasikanne Minikkkk_0 Ben bebeğimsiz 2 hafta yaşadım kuveze girdi ortada hiçbir sebep yokken hemde korkunu anlıyorum ama 37’de kuveze almazlar bence hastalığı yoksa
ElaEge Minikkkk_0 bizde dün gittik 36 da bi bakıyorlarmış bazen erken almak gerekiyormuş konumu baskısı falan ondan şimdiden tarih vermeyelim nolur ne olmaz dedi 3 hafta sonra yine gidicem
Kezban_422 Minikkkk_0 pzrtesi günü alcam cnm tarih o zaman 36+1 haftalık oluyorum bklm ne zamana vercek doktor ☺🤭🤭