Blueeberryy Yavaş yavaş aksın tadını çıkar istee🥹🥹
Askim baktım gecikmem oluyor 22 ocakta test aldım çift çizgi cikti esim de evdeydi biz koştur koştur kan vermeye gittik 😂😂 Eşim de telefonda benim babami kendi ailesini aradı torun geliyor diye dlwndkafj düşün kan vermeye gidiyoruz iki taraftan ailenin haberi oldu bende yanık gibi çift çizgiyi görür görmez annemi görüntülü aramıştım aglaya aglayaowjdlanckq sonra kan verdim danismandaki kadına söyledim ben nasil anlicam sonuçları diye bana gel bakalım cikinca demedi bende orada yazar sanıyorum 23une sonuçlar geldi bi baktım hamile olmayan kadın yazıyor haftalar yerinde meğersem ben yanlış yere bakıyormuşum sonuçlar sol tarafta usteymis bende aşağı kisima bakıyorum haftalar yazıyor orada en baştaki hamile olmayan bölümünde olduğunu sanıyordum 😂 hic beta falan aklıma gelmedi çünkü onları zerre bilmiyorum baktım ben ağlamaya başladım hem kuduruk gibi herkese söyledik hemde hamile değilim o heyecanım ağlamam boşa gitti diye gittim yine test aldım bana o testte 450 lira geçirdiler 50 liralık testi pislikler baktım yine çift çizgi ertesi gün tekrar kaset aldım yine çift çizgi dedim ki herhalde bi yanlışlık var kapattım konuyu ya 8 şubat yada 12 şubatta artık adet olmuyorum noldu bana diyerek randevu aldım klinige gittik doktora dedim adet olmuyorum düzensiz hamilelik testi yapıyorum idrarda pozitif kanda negatif olarak çıkıyor Alla Allah dedi acti sonuçlar baktığı gibi sen hamilesin hemde 2 aylik dedi 😂 Ayy sen bizi bi görrrr ben titriyorum gözlerim dolmus arkaya geç bakalım dedi o zaman kalbini de dinlemiştik oyyy gözümde canlandı koskoca maziii😂 bu da böyle anımız kaldı