Blueeberryy Herseydenbiktim 🤣🤣valla bende takip ederim diye indirdim sonra gordum herkes bisey yaziyo burasi nee
koim 7 haftalık olmam gerekirken 6 haftalık Benim de kese var bebek yok kanamam da karın ağrım çok doktor ümitli değil boş gebelik diyor
HiravEmir Blueeberryy benimde öyle olmuştu ikinci bebeğim de ama benim kimyasal gebelik oldu sonra yine bebeğim oldu şükür o haftalarda gördük keseyi. Oluşur inşallah içini ferah tut canım 🙏🙏😍