Blueeberryy Hanimlar 5+2 kese gormustuk bugunde kalp atisi icin gidiyim dedim embriyo henuz olusmamis dedi 1 hafta sonra gel erken dedi siz gormusmuydunuz bu haftada
Elis27 Blueeberryy ben 6 haftalıkken gittiğim de bana da kalp atışı görülmemişti yani zaten 7 den sonra görünür genelde bir problem olduğunu düşünmüyorum cnm sağlıkla gelsin
Eda42_ Blueeberryy Yolk saç görüldü falan birşeyler dedi mi inşallah sağlıkla olur haftaya bebeği görürsünüz
gfc02 Blueeberryy bende aynı durumu yaşadım 7.haftada çok şükür bebegide gördük sizde görürsünüz inşallah
panikedos Blueeberryy bende 6+4 te gittim geçen hafta kese var bebek daha görünmez dedi canım 10 gün geçmeden gel dedi karından baktı
Eda42_ Blueeberryy O zaman inşallah görünür bebekte kalp atışı da evet bazılarında hemen herşey görünüyor belki de yumurtlama ile ilgili sağlıklı olsun da inşallah zamanında görülsün amin amin 🤲🏻🤲🏻
Blueeberryy gfc02 yaa sasirdim bazilari kalp atisi duymus bu haftalarda ben bebek yok deyince noluyo dedim🤦 insallah canim hayirlisi olsun😍
tahamommy Blueeberryy yavaş yavaş oluşmaya başlamıştır bide vajinal baktı mı onda daha erken gözüküyor, benim karından karaltı gözükmüştü vajinal bakalım dedim öyle kalp atışını görmüştük 🤩
Blueeberryy eslem2121 kizz stres degilde kendimi hamile gibi hic hissetmiyorum hic belirti falanda yok bugun gidiyimde kalp atisini duyunca en azindan tam emin olayim dedim 😂😂
Balbebek012 Blueeberryy ilkinde tam 6+1 de görmüştük ama ikincide galiba 7 de gördük bazen geç döllenme oluyor vs geç görülebiliyor bebiş merak etme annesi😍🥰