gozde91 dedimolabilirrr ilk sezeryan da hemen çıkarmıştım inşallah bu da öyle olur 2 geçe de kalmak istemiyorum hiç
dedimolabilirrr gozde91 inşallah olur ama zaten lavmandan sonra çıkartıyorsun sadece bol su hoşaf ve bol yürüyüş yap o şekilde bende ilkte çıkarmıştım bunda biraz zor oldu 🥲
dedimolabilirrr gozde91 inşallah atlatırsınız zor olan doğumdan sonrası bol bol dinlenin şimdi uykuya hasret kalıyorsunuz 😅😅
gozde91 dedimolabilirrr evet ondan sonrası daha zor🙈☺️ gazsız bol bol uyuyan bebişlerimiz olur inşallah 🙏
dedimolabilirrr zumra43 evet onda da hemen gelmişti ama bu kadar güzel emziremedim göğüs yaraladım çoktu hemen mamaya da başvurmuştum 😒 ama şimdi iki hafta önceden kreme başlamış olmak çok etkili oldu göğüs yaram olmayınca da çok şükür emzirmek çok konforlu oldu 🫠
dedimolabilirrr gozde91 Rabbim öyle güzel ayarlamış ki gaz iki hafta sonra başlıyor ilk iki hafta da sen toparlanmış oluyorsun zaten inşallah ondan sonra da olmaz ama 😅
Ehjfjsjs dedimolabilirrr canimm hayırlı olsun bende seni ariyordum burda kizz :)) cok sevindim Allahim analı babalı büyütsün buraya ara ara giriyorum happykids de daha cok bakıyrm 1 aylik oldnz mu 🥰
dedimolabilirrr Ehjfjsjs ayyy bende happykidse geçtim burayı unuttum bacım orada da ismin aynı mı bulayım seni 🥰 evettt şükür dün 2 aylık olduk 🥰 gazlı ve zor bir kızçe büyütüyorummm senin bebiş nasıl ❤️
Ehjfjsjs dedimolabilirrr ouy olsun yaaa sağlığı yerinde olsun da gazı geçer benim iklimde gazliydi şimdi unttk hepsini:)) happhkidsde adim farklı ya kariisk harfler 😅 senin adın ayni ise ben seni bulurum benimkide buyuyor sukur 3 aylik olduk🥰
DilekEmirEliz dedimolabilirrr maşallah iki çocuğunuzla mutlu huzurlu günleriniz olsun🥰💞göğüs ucu kremini doktorun verdiği doğum tarihine yakın mi kullanmaya başladınız bir de kullanım sıklığınızı da söyleyebilir misiniz her gün mü kullandiniz
dedimolabilirrr fundiiim sbulut64 DilekEmirEliz çok teşekkür ederim öncelikle kızlar lansinoh kullandım 35. Haftadan itibaren başladım ben Hergün değilde iki güne bi sürdüm ya da her duştan sonra gibi. 36. Hafta da ise günlük sürdüm, Birde kalkan kullandım ya da göğüs pedi nemli tutsun diye tahriş olmasın diye çok şükür sıkıntısız bir emzirme oldu inşallah darısı başınıza ❤️
dedimolabilirrr ay_i yanii ben sezeryan oldum normal doğum hikayesini anlatan bir posta sorsanız daha iyi olur sanki 😅