Huzurunsesi3 2 sezeryan oldum böyle birşey asla yaşamadım çok şükür. Çünkü belden iğneyi yaptıktan sonra sonda takarken ilk işleme başlarken soruyorlar hissediyorum diyorsan hemen o an genele çevirirler. Tekrar söylürım burada bu kötü tecrübelerin paylaşılmasının kimseye faydası yok.
Huzurunsesi3 senin ki gelmedi ama bunu söylemene gerek yok sezeryan olacak anneleri üzer. Benimki geldi tabiki söyleyeceğim onları motive eder moral olur. Bu arada çevremde normal doğumdan sonra da sütü 3 gün inmeyen var bunun sezeryanla pekte ilgisi yok demek istedim:)