dilan231 bacım ben spinal oldum 2 buçuk sene önce, ne iğneyi vurduklarında canım acıdı ne de doğum esnasında. O dokunmaları hissediyorsun ama asla acı yok yani. Doğum sonrası baş ağrım da olmadı bol bol kahve tükettim, bel ağrım da olmadı. Zaten doğumdan sonra ağrı kesici etkisi olduğu için canın yanmıyo bebeğinle çok rahat ilgilenirsin. Şimdi tekrar hamileyim zorunlu sezeryan olacak yine spinal istiyorum🫶🏻