O bünyeden bünyeye değişir. Ben serklaj olurken spinal anestezi aldım daha sonrasında birçok kez de genel anesteziye girdim ama genelde kendine zor geliyorsun hele ki sigara/alkol tüketen birisiysen salak oluyorsun bildiğin.
Spinal o kadar da kötü değil ben hala hamileyim çok arada bir sızlar o kadar ekstra bi bel ağrısı yaşamadım. Genel anestezide bebek de seninle beraber etkileniyor