dilan231 İlk doğumum spinaldi. Hem doğum süreci hemde sonraki toparlanma sürecim rahat ve sorunsuz geçti şükür. 2. doğumum da inşallah 1 ay sonra aynı şekilde olacak. Zerre korku, endişe hissetmiyorum ilkine dayanarak. Umarım bu seferki de öyle olur. Hayırlısıyla kolaylıkla kavuşursunuz inşallah yavrunuza 🌸🤲🏻