gozde91 tam olarak 45 dk sürdü. Sezaryen başlama + bitirme+ tüp bağlama. Ben erken doğum yaptım, bebeğimi görünce tansiyonum çıkmaya başladı çünkü çok küçüktü ve hemen alıp yoğun bakıma götürdüler… Tüp bağlama esnasında verdiler sakinleştirici, ameliyat sonuna kadar çok net hatırlamıyorum ama sürekli çok küçük bebeğim diye sayiklamisim