dilan231 spinal sezaryen de oldum, epidural normal doğum da yaptım. Korkulacak bir şey değil, anlık gelip geciyor iğne yapılırken…ben en çok giriş aşamasından korkuyordum, eşimin ellerini tuttum, sonra eşim dedi ki bana bir şeyler oluyor… Aaa adam sapsarı oldu, koluna girip oturttular, hemşireler onunla ilgilenmeye başladı, biz anestezi doktoru ile kalakaldık bir başımıza 😊 spinal de yalnızdım yani eşim yanimfa değildi, acil sezaryen oldu… Onda da olayın aciliyetinden bir şey anlamadım… Doktor dedi ki, şimdi uyuştun mu diye bakacağız, canın yanarsa şöyle, okey dedim. Bir baktım çocuk sesi aaaaa doğurdum mu ben diye şaşırdım.
Sonraki süreçlere gelecek olursam, beni epiduralli normal doğum daha çok zorladı bel ağrısı açısından. Spinalli sezaryen de odagim başkaydi, nereme ne oldu hatırlamıyorum ama karnım çok acımıştı. Sandım ki normal dogumdaki gibi ayağa kalkacagim hemen