dilan231 spinal sezaryen oldum, ne spinal iğnesini ne ameliyat aninda herhangi bisey hissetmedim sondada korkulacak bi acı yoktu. sonrasında da bel ağrısı hiç olmadı baş ağrısı olmaması içinde zaten bolbol kahve tüketmiştim olumsuz bisey yaşamadım :)