ozozy Ben de yavaş yavaş almaya başladım temel şeyler bitti bende 25+2 haftalığım. Şifonyer, dolap, bebek arabası, beşik, kıyafetler tamam. Battaniye , banyo işleri, sağım konusu falan eksik. Onları da biraz izne çıktığımda tamamlarım diyorum kartlar patladı çünkü 😁pijama konusu da ben gecelik düşünmüyorum normal gömlekli pijamalardan alıcam 2 takım